elämän ihmettelyä by Mökö & Luru

Blogin mukana pääset seuraamaan sinikielten ihmeellistä elämää :)

Mun äidin eli "mummun" töissä.

Tänään pojat vierailikin mun äidin töissä,
tosin mun kanssa ja vähemmän aikaa :)
Siellä meni ajo-ohjeet kuskeille oikein näppärästi
kun Möksä ja Luru anto ohjeita ;)

Illalla sitten vielä käveltiin vähän reilu tunnin lenkki.
Mökö hassutteli matkalla mun pohkeilla ja
tulemalla mun jalkojen väliin, sit piti antaa
vähän hellyyttä sille. Se myös muistitti
mua että osaa kävellä vierelläkin molemmilla puolilla
katsoen mua samalla. Liekö ollut mua ikävä ja siks halus
huomiota vai tekikö mieli vain maistuvaa makupalaa? ;D

Olin tosiaan Tallinnassa hemmotelu viikonlopulla, eli
"mammalomalla" ja pojat oli mummulassa hoidossa.
Tallinnasta raahasin erilaista märkämuonaa muutaman rasian
verran pojille tuliaisiksi. Ja ainahan se ruokavaliota rikastuttaa,
nuo uudet maut ;) Toivotaan vielä että maistuu tuo uusi pöperö!

Uutta pöperöä

Pojat & äiti taustalla.

Lurjus

Mörrismöö :)

rakkauspakkaus!

6 kommenttia:

  1. Voi miten hurmaavia turrikoita! <3
    Näköjään oli "vähän" irrotettu Lurtsasta karvaa... Meidänkin pitäs tehdä harjausoperaatio. :) Ostin joskus tota Sensitive safkaa meidänkin herralle (olisko ollu toi pinkki) mut ei saanu järin suurta kannatusta.... :DD Ainakaan sillon, tiiä nyt sit jos maistuis. :)
    Heidi&Rompsku

    VastaaPoista
  2. Miulla on joskus tarttunu Tallinnasta mukaan juuri nuo samat rasiat! :D Harmi kun noita ei vissiin edelleenkään myydä Suomessa, tai en ainakaa ole nähny. Haukut kyllä tykkäs :P

    VastaaPoista
  3. Kiitos Heidi :)
    Lurulla ja Mököllä on karvanlähtö aika, ei ollut ensimmäinen "pieni" kasa eikä vissiin vikakaan :D
    Tuo sininen ainakin maistui meillä, joku päivä kokeillaan punasta kera nappujen :)

    VastaaPoista
  4. Jonna, (ja Pia) meillä tuota on ollut kyllä ihan noissa eläinkaupoissa myynnissä. :OO
    Ainakin Mustissa&Mirrissä sekä Rahulan rehussa.
    Aika jännä jos teillä siellä ei oo. :D
    Heidi&Rompsku

    VastaaPoista
  5. En oo kyllä täällä päin törmännyt. Nyt Heidi uusi koti kuntoon niin voidaan tehdä Jonnan kanssa "märkäruoka" reissu ja korkata teidän koti samalla ;D

    VastaaPoista
  6. Sounds like a plan!! :)
    Us again ;)

    VastaaPoista